Friday 24 May 2013

Heyyy !

Heyy ! Assalamualaikum ;) Finally , its holiday dude ! yeahh ! Happy + bdebar2 mau tunggu result exam . Hmmm :( Okay . Lets start ! Actly , sy dah lama tia btegur dengan someone tuu :( Seseorang yg pernah menjadi kesayangan sy duluu . Seseorang yg selalu dtang rumah , seseorang yg selalu sama2 sy pg library :( Sekarang ? Dia hanya laa orang yg menganggap sy tedaa dalam kelas 3 Efisien tuu . Like 'ohh we dont know each other' ! Hmm . Siapa yg bersalah sebenarnya ? Entah laa . Entah sampai bila kami tia btegur . Entah sampai bila kami bt nda tau sesama sendiri . Kalau kau baca ne , aku mau kau tau . Aku rindu kau sangat2 ! Rindu mau bgila sama kau tiap hari :/ Biar pun aku ada 5 kesayangan yg lain sekarang . Rasa  rindu mau bgila sama kau tuu tetap adaa . Aku tetap anggap kau KAWAN aku sampai bila2 . Tserah kau mau cakap apa sma orang lain pasal aku .SORRY ;) Hati ne terlalu berat mau bdepan dengan kau and cakap 'Sorry S*y' ! Bukan EGO , tapii hati terlalu sakittt . Puas sudah aku menangis baca tweet2 kau :) Btw , harap kau bahagia d sana .



No comments:

Post a Comment